Style Me In Rome

- De unde ți-ai luat fusta aceea de piele?
- De unde ai paltonul?
- Vai, ce sacou ai!
- Ce plimbări frumoase faci tu prin Roma și ce fotografii faine faci pe unde te duci tu! 

OK, fiindcă văd că vă place viața mea aici, la Roma, am născut proiectul acesta la care ma gândesc de ceva vreme: Style Me In Rome.
È simplu: am cautat parteneri pentru cazare (stam la Rome by Suite Vatican al dragi mele prietene Teodora), ma ocup de biletele de avion București-Roma și retur, de mașină sa va ia de la aeroport și sa va ducă înapoi de la B&b, avem mașină care sa ne plimbe prin locurile cu cel mai bun shopping din oraș, ieșim la plimbare pe jos, facem poze la Fontana di Trevi si Piazza di Spagna si continuam acolo cumparaturile, admiram panorama din fata de la Trinità dei Monti si il salutam pe Papa din Piazza San Pietro, mâncăm o Carbonara la mama ei acasa și stam la  un vin Toscan cu personalitate, luam aperitivul cu un Aperol Spritz in Trastevere ... Plus alte surprize ce le voi desfășura pe moment.
Dați-mi 3 zile sa va arat Roma mea și veți pleca zâmbind, cu gândul la viitoarea intoarcere! 
Perioada este ianuarie/februarie, defalcat în week-end-uri Vineri-Sambata-Duminica astfel:
- 10/12 Ianuarie
- 17/19 ianuarie
- 24/26 Ianuarie
- 31 Ianuarie/2 Februarie
- 7/9 Februarie
- 14/16 Februarie
Aceasta perioada este definita de WINTER SALES iar outlet-urile ce se afla la 20 sau chiar 30 km distanta de Roma nu sunt ușor accesibile fără organizarea necesara fiindcă legăturile din centrul orașului către ele sunt foarte scumpe și de cele mai multe ori nefunctionale (asta o declar din experienta proprie)... Veți avea acces la magazine cu haine pentru adulți (femei și bărbați) și copii, accesorii de casa, accesorii de îmbrăcăminte, încălțăminte. 
Asa ca, va spuneam deja, mi-am cautat parteneri pentru cazare la Roma și în "cazare" avem incluse prosoape, șampoane, săpunuri, lenjerii imaculate igienizate perfect, mic dejun italian cu croissant, cappuccino/cafea/caffè latte, toast bread cu gem și crema de ciocolata-, microbuz ce ne duce și aduce la b&b in ziua de Sâmbăta dedicata în totalitate cumpărăturilor la prețuri foarte bune, de biletele de avion ma ocup eu (cu priority pentru ca voi sa aveți 2 genți. Dacă vreți bagaj de cala, se adaugă la prețul sejurului), stau cu voi pe toată perioada sejurului și ne plimbam împreună, mergem și mâncăm in tratoriile tradiționale unde turiștii nu sunt priviți ca niște mine de aur de exploatat și voi face tot posibilul sa aveți o experienta Romana (Roma dixit! ) autentica.
Hai cu mine sa va arat Roma asa cum eu o cunosc, sa o gustam cu entuziasm, sa o cunoaștem altfel decât clasicul turist ce aleargă cu harta în mana. Va voi povesti despre istoria gastronomica, despre vinuri, despre shopping, despre locurile cele mai frumoase și poveștile din perioada Renasterii ce inclusiv astăzi fac oamenii sa zâmbească! Va voi duce pe străduțele unde Caravaggio se lua la trântă după niște băute crunte prin botegile din centru, vom vedea câteva basilici cu picturile sale controversate și vom mulțumi cerului pentru ca artiști, prin operele lăsate, sunt încă printre noi, bucurându-ne, imbogatindu-ne sufletul!

Se admit 8 persoane/weekend, fiindcă astfel pot acorda toată atenția mea vouă, celor ce vreți sa va simțiți la Roma ca la voi acasă. 

Bună ziua. 
Ma numesc Anca și sunt ghidul vostru la Roma în perioada de SALES din Ianuarie/Februarie 2020 in campania #StyleMeinRome 

Inscrierile se fac direct pe mesageria paginii Facebook Style Me In Rome sau
pe email-ul meu anca.dinca@gmail.com sau
Pe WhatsApp 00393408035692.

©MaxMara

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

40+

Vindecare

Ottombrata Romana